Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Ο γελοίος, ο χοντρός, ο γκαστρωμένος, ο φασίστας, ο θηλυκός Ιαβέρης και εμείς τα υποκείμενα


Οι διάλογοι της ντροπής όπως έχουν καταγραφεί στα πρακτικά της Προανακριτικής
Διαβάστε τα αποσπάσματα από τα πρακτικά της Προανακριτικής Επιτροπής και τους υβριστικούς διαλόγους που αντάλλαξαν οι πρωταγωνιστές της αντιπαράθεσης κατά την κατάθεση του Ευ. Βενιζέλου
«…»

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Δεν θα με διακόψει κανείς. Δεν θα παρεμβληθεί κανείς στις ερωτήσεις και στις απαντήσεις μου.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Κύριε Πρόεδρε, με συγχωρείτε.


ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ (Προεδρεύων της Επιτροπής): Παρακαλώ.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Έκανα εγώ χειρονομία;

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Ναι.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Ναι» λέτε;

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Χειρονομήσατε ασεβώς σε βάρος μου.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Ακούστε, τα περί ασέβειας μετά, όταν θα σας εξετάσω.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Όταν θα με εξετάσετε. Όταν θα υποβάλετε ερωτήσεις ως μέλος της Επιτροπής.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Όταν θα σας εξετάσω ως μάρτυρα, κύριε Βενιζέλο.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Όταν θα υποβάλλετε ερωτήσεις ως μέλος της Επιτροπής.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Και να συμπεριφέρεστε ως μάρτυρας εδώ. Διότι συμπεριφέρεστε ως κάτι άλλο.

«…»

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Κύριε Πρόεδρε, ανακαλέστε τον στην τάξη!

ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Ποιος εσείς; Εσείς εμένα;

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Ανακαλέστε τον στην τάξη!

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Παρακαλώ, ακούστε…

ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Κύριε Πρόεδρε, εσείς πρέπει να ανακαλέσετε στην τάξη το μάρτυρα, γιατί έχει προφανή σκοπό να διακωμωδήσει το έργο της Επιτροπής.

Είναι υποχρέωσή σας. Αυτό που είπα, είναι ένα πραγματικό γεγονός και όπως βλέπετε ο μάρτυρας δεν το αρνείται. Να πάψει πλέον αυτό το θέατρο.

ΣΠΥΡΙΔΩΝ - ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Κύριε Πρόεδρε, παρακαλώ το λόγο.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Αν νομίζετε όλοι σας ότι…

ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Εσείς αν νομίζετε, κύριε Πρόεδρε, ότι θα συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, να βγαίνει έξω και να κάνει δηλώσεις. Είναι παράτυπο και παράνομο. Είναι παράτυπο και παράνομο αυτό που έκανε.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Αν νομίζετε όλοι σας ότι επειδή προς τα έξω βγάζετε μια Επιτροπή…


ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Πολύ ωραία.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗΣ: Θα σας παρακαλέσω πάρα πολύ να μην ξαναπάρετε το λόγο αν δεν σας τον δώσω. Πρώτον.

Δεύτερον…

ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Περιμένω την παρέμβασή σας, ως Πρόεδρος, γι' αυτό το οποίο κατήγγειλα.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Δεν θα μου υποδείξετε τα καθήκοντά μου. Δεν θα μου υποδείξετε, διότι δεν τα ξέρετε.

ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Δεν σας υποδεικνύω τίποτα. Έπρεπε να σας πληροφορήσω, κύριε Πρόεδρε. Όφειλα να σας πληροφορήσω.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Σας παρακαλώ. Είναι κάτι το οποίο συνέβη εκτός Επιτροπής. Τέλος.

ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Και ο μάρτυς, ο οποίος…

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗΣ: Το λόγο έχει η κ. Κωνσταντοπούλου.

ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: …τα μέλη της Επιτροπής, να μην χαζογελάει. Εδώ μέσα δεν έχει το δικαίωμα να χαζογελάει.



ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Τι είναι για κλάματα; Το ότι βγαίνει ο μάρτυρας έξω και κάνει δηλώσεις στους κοινοβουλευτικούς συντάκτες; Αυτά είναι για κλάματα;

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Κύριε Κασιδιάρη…

ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Αφήστε, λοιπόν, το φθηνό χιούμορ σε μένα. Το φθηνό χιούμορ σε μένα ποτέ! Δεν περνάει.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Είστε γνωστός. Ευφήμως.

ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Είμαι γνωστός, αλλά όχι ως απατεώνας και εμπλεκόμενος σε σκάνδαλα. Είμαι γνωστός, αλλά με καθαρό μέτωπο, κύριε Πρόεδρε.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Αυτό το φαινόμενο της κοινοβουλευτικής αλητείας, να το αποσύρετε από μπροστά μου.

ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Και κατεβάστε το χέρι! Δεν σου επιτρέπω να μου κουνάς το χέρι!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Άντε από εδώ!

ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Άντε; Άντε βρε χοντρέ τελείωνε.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Φασίστα!

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Σας παρακαλώ πολύ!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Εξευτελίζεις το Κοινοβούλιο.

ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Έτσι να μιλάς στους χαφιέδες μέσα στο ΠΑΣΟΚ, γελοίε! Χοντρέ! Να μιλάς έτσι μέσα στο ΠΑΣΟΚ, όχι σε εμένα!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Δεν ντρέπεσαι;

ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Να μιλάς έτσι στο συνέδριο με τους χαχόλους και τους κλέφτες του ΠΑΣΟΚ!

(Θόρυβος στην Αίθουσα)

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Κύριε Κασιδιάρη, σας παρακαλώ!

ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Αυτός το ξεκίνησε. Εγώ προσπαθώ πειστικά και με σοβαρό ύφος. Αυτός ο γελοίος το ξεκίνησε!

(Θόρυβος στην αίθουσα)

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Βρε, άντε από δω πέρα!

ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Έτσι να μιλάς στους χαχόλους και τους κλέφτες μέσα στο ΠΑΣΟΚ, γελοίε! Απατεώνα! Κλέφτη!

ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ (Γραμματέας της Επιτροπής): Κύριε Κασιδιάρη, ηρεμήστε.

ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Τον είδες πώς μου φέρθηκε; Είναι δυνατόν να μου φέρεται έτσι;

(Θόρυβος στην αίθουσα)

ΣΠΥΡΙΔΩΝ - ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Τι κάνεις, παιδί μου; Τι κάνεις εκεί πέρα; Είσαι τρελός;

ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Την τιμή μου δεν επιτρέπω σε κανέναν να την προσβάλλει. Αν συνεχίσει ο συγκεκριμένος…

ΣΠΥΡΙΔΩΝ - ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Τι νομίζεις ότι είναι εδώ; MEGA;

ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Εσύ, Γεωργιάδη, μη μιλάς! Γεωργιάδη, μη με απειλείς!

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Ηρεμήστε!

ΣΠΥΡΙΔΩΝ-ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Ποιος νομίζεις ότι είσαι;

ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Μη μου κουνάς το χέρι και μη με απειλείς.

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ: Ηρέμησε!

(Θόρυβος στην αίθουσα)

ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Κάτσε κάτω, ρε γελοίε κι εσύ!

Εάν επιμένει να προσβάλλει την τιμή μου ο συγκεκριμένος…

ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ (Γραμματέας της Επιτροπής): Ηρέμησε. Κάτσε κάτω και θα το δούμε μετά.

ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Μα, δεν κάνετε τίποτα. Δεν με προφυλάσσετε.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Σας ανακαλώ στην τάξη, κύριε Κασιδιάρη.

ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ (Γραμματέας της Επιτροπής): Κύριε Κασιδιάρη, σας παρακαλώ!

ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Αυτός ξεκίνησε να βγαίνει έξω και να προσβάλλει…

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Σας ανακαλώ εις την τάξη.

ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Να ανακαλέσετε το μάρτυρα.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Αν συνεχίσετε, θα σας στερήσω…

ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Να ανακαλέσετε το μάρτυρα!

ΣΠΥΡΙΔΩΝ - ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Να αποβληθεί από την αίθουσα.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Σας ανακαλώ το λόγο! Σας στερώ το λόγο μέχρι πέρατος της συνεδρίασης.

ΣΠΥΡΙΔΩΝ - ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Φοβόμαστε τον Κασιδιάρη επειδή βαράει μπουνιές;

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Παρακαλώ! Επεβλήθη το μέτρο της στέρησης του λόγου στον κ. Κασιδιάρη μέχρι πέρατος της διαδικασίας.

ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: Κύριε Πρόεδρε, σας έχω ζητήσει πολύ ήρεμα να επαναφέρετε το μάρτυρα στην τάξη και δεν το κάνετε.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Σταματήστε. Θα σας αποβάλλω.


ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Ο κ. Ρήγας έχει το λόγο.

ΣΠΥΡΙΔΩΝ - ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Κι εσείς που καθόσασταν σαν τις κότες…


ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Μην μου κουνάτε εμένα το χέρι!

ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΝΤΟΝΗΣ: Θα κουνάω ό,τι θέλω. Και υποδείξεις να κάνετε σε τίποτα ΠΑΣΟΚους αφισοκολλητές! Σε μένα δεν θα κάνετε υποδείξεις!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Μην μου κουνάτε το χέρι!

ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΝΤΟΝΗΣ: Θα κουνάω ό,τι θέλω!

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Κύριε Κοντονή!

ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΝΤΟΝΗΣ: Και για το πώς μιλάω, θα μου κάνει παρατήρηση μόνο ο Πρόεδρος, όχι εσείς!

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Κύριε Κοντονή, σας παρακαλώ!

ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΝΤΟΝΗΣ: Εγώ δεν ήμουν ποτέ ΠΑΣΟΚος και δεν θα μου κάνετε τώρα παρατήρηση!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Δεν θα μου κουνάτε το χέρι.

ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΝΤΟΝΗΣ: Άντε μπράβο!

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Το «άντε μπράβο» καλύτερα να μην γραφτεί στα Πρακτικά.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Δεν θα μου απευθύνετε το λόγο εμένα με ψευτοσαρδόνιο ύφος.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Συγκρατηθείτε.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Εσείς συγκρατηθείτε. Δεν αντιδικείτε, αναζητάτε την αλήθεια. Εσείς αντιδικείτε μαζί μου.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Εσείς, όμως, είπατε ότι φροντίζατε και κρατούσατε στην τσέπη σας. Επί πόσους μήνες;

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Να τη η συκοφαντία, η οποία έχει απορριφθεί από τη Βουλή. Χυδαιολογείτε και συκοφαντείτε. Δεν αναζητείτε την αλήθεια, υπηρετείτε έναν ταπεινό, μικροκομματικό σκοπό.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Εσείς δεν μας είπατε, όμως, τι υπηρετείτε.



ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Δεν είστε η νηπιαγωγός μου. Μπορεί να θέλετε, αλλά δεν είστε.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Αν αισθάνεστε ότι είστε στο νηπιαγωγείο, αυτό αφορά εσάς.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Και είναι κρίμα να έχετε χειριστεί τόσο σοβαρά ζητήματα για τη χώρα.


ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Οφείλετε να απαντήσετε.

ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Δεν είναι επίπεδο αυτό εξέτασης. Έχετε απέναντί σας τον Πρόεδρο ενός κόμματος, έναν Βουλευτή. Διερευνάτε συγκεκριμένο θέμα, ρωτάτε για άσχετα θέματα. Και με περισσό κοινοβουλευτικό θράσος και αντιδεοντολογικά υποδύεστε τον Ιαβέρη και τον Μανιαδάκη…

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Θα τα γράψει και ο κύριος -δεν θυμάμαι ποιος- στο «Καρφί» μετά επί λέξει αυτά που λέτε.

ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Είστε ο θηλυκός Ιαβέρης.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Θέλω να κάνω την ερώτηση. Και σταματήστε, κύριε Πρόεδρε, να το κάνετε αυτό.

Λέτε, τελικά, ότι το ανοίξατε πριν το βράδυ της 1ης Οκτωβρίου του 2011;

ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Κυρία μου, σοβαρευτείτε! Παραβιάζετε κατάφωρα τη Δικονομία!

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Τι λέτε τώρα;

ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Κάνετε ψευτοπαραπειστικές, γελοίες ερωτήσεις!

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Πείτε πότε το αναζητήσατε, κύριε…

ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Άντε από εδώ πέρα!

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Πόσους ηλεκτρονικούς υπολογιστές έχετε;

ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Δεν απαντώ.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Πώς δεν απαντάτε; Τι λέτε, κύριε μάρτυς;

ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Δεν απαντώ.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Κύριε Πρόεδρε, απαντήστε. Δεν πειράζει.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Τι λέτε τώρα;

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Πόσους έχετε; Απαντήστε. Αρκετούς. Πολλούς.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Πού διανοηθήκατε ότι δεν θα απαντήσετε; Πόσους ηλεκτρονικούς υπολογιστές έχετε;

ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Κυρία Κωνσταντοπούλου…

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Από πού σκεφτήκατε ότι δεν θα απαντήσετε;

ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Από το θράσος σας.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Το δικό σας θράσος είναι απύθμενο!

ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Ρωτάτε ένα Πρόεδρο κόμματος…

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Που είχε το «στικάκι» στη διάθεσή του δεκαπέντε μήνες.

ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): … διατελέσαντα Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης και Υπουργό, πόσους ηλεκτρονικούς υπολογιστές έχει. Άπειρους!

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Μπορείτε να μας πείτε ποιους και πόσους χρησιμοποιούσατε τον Ιούλιο του 2011;

ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Όχι, κυρία Κωνσταντοπούλου, δεν μπορώ. Διότι προσωπικά δεν ξέρω να κάνω χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή. Ξέρω να κάνω χρήση μόνο του νέου τύπου «ταμπλετών» i-phone και i-pad.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Και του κινητού.

ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Και του κινητού, ναι.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Προσωπικά, λοιπόν, χρησιμοποιείτε ή δεν χρησιμοποιείτε ηλεκτρονικό υπολογιστή;

ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Όχι, δεν χρησιμοποιώ. Δυστυχώς, δεν έχω αυτή την τεχνική ικανότητα.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Στην οικία σας έχετε ηλεκτρονικό υπολογιστή;

ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Στην οικία μου, όχι, δεν έχω. Στην Αθήνα που είμαι μόνος μου, δεν έχω. Στη Θεσσαλονίκη έχει η κόρη μου.



ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Επειδή έχετε βάλει σχεδόν το πόδι σας επάνω στο έδρανο, σας παρακαλώ να είστε πιο ευπρεπής, όταν παρίστασθε σε αυτή την Επιτροπή.

ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Συμμαζέψτε την, κύριε Πρόεδρε! Συμμαζέψτε την πραγματικά! Συμμαζέψτε την!

Ζητώ διακοπή για πέντε λεπτά.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Αφήστε αυτόν τον τραμπουκισμό.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Ορίστε, συνεχίστε κυρία, συνεχίστε.


ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ (Προεδρεύων της Επιτροπής): Παρακαλώ. Δεν είναι θέμα συζητήσεως αυτό τώρα. Παρακαλώ, κυρία Κωνσταντοπούλου, μην παρασύρεστε τώρα. Παρακαλώ κάντε ερώτηση.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Μην χτυπάτε το χέρι σας, κύριε Βενιζέλο.



ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Σας ρωτώ, κύριε Βενιζέλο: Τα χαρτιά αυτά, τις εκτυπώσεις, που τις βάλατε;

ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Δεν ξέρω, κυρία μου. Τα κράτησαν τα κορίτσια. Τα χάσαμε. Δεν τα έχουμε πλέον.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Ποια κορίτσια;

ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Η κ. Μπέλμπα, η οποία τακτοποίησε, κάπου έβαλε το στικάκι και ευτυχώς κρατήθηκε. Διότι θα μπορούσαμε να το έχουμε χάσει και αυτό.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Η κ. Μπέλμπα. Αυτή είναι η αντίληψή σας για ένα τέτοιο στοιχείο, ότι θα μπορούσατε να το είχατε και χάσει

ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Δεν ήταν το πρωτότυπο, ούτε το μόνο, ούτε αυτό που είχε η αρμόδια Υπηρεσία. Τίποτα δεν ήταν.


ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Επαγωγικά, μαιευτικά. Δια της μαιευτικής.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Αν κυοφορείτε κάτι, ελπίζουμε να είναι καρποφόρα η κατάθεσή σας.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Ναι, κυοφορώ.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Ο κ. Ηλίας Βεργίτσης, λοιπόν…

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Σας εύχομαι να κυοφορήσετε κι εσείς συντόμως.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Γιατί;

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Έτσι.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Για ποιο λόγο;

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Είναι μια ευχή. Εγώ κυοφορώ.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Μάλιστα.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Διανοητικά δεν λέμε; Διανοητικά δεν με ρωτήσατε αν κυοφορώ κάτι;



ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Τη στάθμη σας!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Μείνετε στο ύψος σας, κυρία μου!

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Και το χυδαίο πραγματικά σεξιστικό μυαλό σας, την αντίληψή σας για τις γυναίκες!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Ναι, η σεξιστική μου αντίληψη. Ναι, ναι.!

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Την αποδείξατε!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Ναι, ναι!

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Είναι πανομοιότυπη με τη φασιστική νοοτροπία.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Ναι, ναι!

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΡΗΓΑΣ: Πάντως, βιαστές δεν υπερασπίστηκε στο δικαστήριο.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Πείτε το κι αυτό, κύριε Ρήγα


ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Πάντως, εμένα οι γυναίκες του ΣΥΡΙΖΑ δεν με έχουν καταγγείλει για στρεψόδικη υπεράσπιση βιαστών.

ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΝΤΟΝΗΣ: Καλά, καλά.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Αφήστε τα κόλπα και τις πονηριές.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Ε, όχι! Όχι!

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Μη χτυπάτε το χέρι σας.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Σας παρακαλώ…

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Όχι! Αυτό το χυδαίο υποκείμενο δεν θα με ρωτήσει! Όχι!

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Θα διακόψουμε τώρα…

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Όχι!

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Σιγά, σιγά. Αφήστε τα κόλπα.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Δεν θα τρελάνει ένα πρόσωπο όλη την Επιτροπή!

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Με κόλπα προσπαθείτε να μην απαντάτε.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Είναι προφανές ότι πρόκειται για ασθένεια!

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Με κόλπα και με μεθοδεύσεις, κύριε Βενιζέλο!

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Ήρεμα, παρακαλώ.

Θα διακόψουμε τώρα για το απόγευμα στις 18.00’.


Δεν υπάρχουν σχόλια: