Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

... κατφουρνάου στου παζάρ βλέπου κόσμου κι ντουνιά ....

Από τον καλό παλιό Γιαννιώτη Φίλιππο Γιωβάννη, αφόρητη νοσταλγία, κάθε φωτογραφία και ένας κόμπος στο λαιμό. Γράφει ο ίδιος:


"... κατφουρνάου στου παζάρ βλέπου κόσμου κι ντουνιά ...."

στίχος από "γιαννιώτικο στιχοπλάκι" του 1908 με το νεοτουρκικό σύνταγμα ... Φωτογραφίες .... πρόσωπα ...κτίρια...δρόμοι...Η ΛΙΜΝΗ και ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ... η αγορά ..γεγονότα ... ότι μπορεί να χωρέσει ένα ημιώρο video για να δείξω "τον τόπο μου και τον καιρό μου" ,στους φίλους μου και τους γνωστούς μου , σε όλους τους μερακλήδες της πόλης που γεννήθηκα και έζησα ... και ζώ... Οι φωτογραφίες προέρχονται από το αρχείο μου και από άλλα αρχεία...αρκετές "αλιευμένες"στο διαδίκτυο. Η μουσική είναι από το άλμπουμ του Νίκου Ξυδάκη " ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ " . Ιωάννινα Χριστούγεννα-Πρωτοχρονιά 2013.
Απολαύστε. Και οι παλιοί Γιαννιώτες θυμηθείτε. 


Δεν υπάρχουν σχόλια: