Με τον αξέχαστο Θ.Μ. είχαμε πάει στο συνέδριο της ΕΕΦ στην Καλαμάτα το 1983. Με την ευκαιρία αυτή πεταχτήκαμε σε έναν Λυμπερόπουλο στην Σπάρτη που είχε εκτροφείο βασιλισσών. Ο Θ.Μ. ήταν ερασιτέχνης μελισσοκόμος. Στο δρόμο σταθήκαμε σε ένα εστιατόριο καφενείο με πολλές πηγές. Εκεί στο πλύσιμο του αυτοκινήτου ξέχασα τον πίνακα κολλάζ του Θ.Μ.(με την ιστορία κατασκευής της ατομικής βόμβας και το ρόλο των επιστημόνων, θυμάμαι π.χ. είχε φωτό του Τέλλερ και βελάκι δίπλα ένα καθίκι) Στεναχωρήθηκα πολύ, επιστρέφοντας στα Γιάννενα διαπίστωσα το χάσιμο του πίνακα. Μετά από πολλά χρόνια ξαναπέρασα από το κεφενείο εστιατόριο, ρώτησα αν είχαν βρει τον πίνακα. Τώρα να μην πω τι μου ειπαν. Νομίζω παρόμοιους πίνακες κολλάζ του Θ.Μ.έχει ο Αγάπιος στο Μουσείο των Κήπων κάπου καταχωνιασμένους.
Τ' αρνιά κι οι λύκοι αθώα συναπατιούνται Στο ίδιο μαντρί την άγια τούτη μέρα Γύρω κάποιος Ντουνιάς τραντάζει, σειέται! Μα ω Φαρισαίοι κυρτοί γιατί φοβάστε; Κι είναι ο σκλάβος χλωμός και ταπεινός.
1 σχόλιο:
Με τον αξέχαστο Θ.Μ. είχαμε πάει στο συνέδριο της ΕΕΦ στην Καλαμάτα το 1983. Με την ευκαιρία αυτή πεταχτήκαμε σε έναν Λυμπερόπουλο στην Σπάρτη που είχε εκτροφείο βασιλισσών. Ο Θ.Μ. ήταν ερασιτέχνης μελισσοκόμος. Στο δρόμο σταθήκαμε σε ένα εστιατόριο καφενείο με πολλές πηγές. Εκεί στο πλύσιμο του αυτοκινήτου ξέχασα τον πίνακα κολλάζ του Θ.Μ.(με την ιστορία κατασκευής της ατομικής βόμβας και το ρόλο των επιστημόνων, θυμάμαι π.χ. είχε φωτό του Τέλλερ και βελάκι δίπλα ένα καθίκι) Στεναχωρήθηκα πολύ, επιστρέφοντας στα Γιάννενα διαπίστωσα το χάσιμο του πίνακα. Μετά από πολλά χρόνια ξαναπέρασα από το κεφενείο εστιατόριο, ρώτησα αν είχαν βρει τον πίνακα. Τώρα να μην πω τι μου ειπαν. Νομίζω παρόμοιους πίνακες κολλάζ του Θ.Μ.έχει ο Αγάπιος στο Μουσείο των Κήπων κάπου καταχωνιασμένους.
Δημοσίευση σχολίου